És un problema?
sí i no.
la immigració no és el problema, el problema és la falta d'integració del individus, i sobretot control de que no entrin uns delinqüents ja que desprestigien el grup de bona gent que només busca poder tenir una vida millor en un país com catalunya.

Aquest llibre és un exemple de com la societat catalana ha estat capaç d'integrar a un grup de persones i unir-les a la lluita catalana.
el problema ve, quan aquesta immigració no s'intengra, és més s'uneix a la causa anti-catalana, com ho eren el grup dels assassins que van matar a
JM Isanta, o van protagonitzar la crema de senyeres juntament amb els espanyols no-integrats a reus l'any passat. o el grup d'albano-kosovars que es dediquen al robatori, ja que l'actual sistema judicial a l'estat espanyol és molt tou. Per tant podem acceptar immigració sempre que aquesta s'integri.