dimarts, 6 de maig del 2008

Immigració... parlem-ne clar!

És un problema?

sí i no.

la immigració no és el problema, el problema és la falta d'integració del individus, i sobretot control de que no entrin uns delinqüents ja que desprestigien el grup de bona gent que només busca poder tenir una vida millor en un país com catalunya.

Aquest llibre és un exemple de com la societat catalana ha estat capaç d'integrar a un grup de persones i unir-les a la lluita catalana.

el problema ve, quan aquesta immigració no s'intengra, és més s'uneix a la causa anti-catalana, com ho eren el grup dels assassins que van matar a JM Isanta, o van protagonitzar la crema de senyeres juntament amb els espanyols no-integrats a reus l'any passat. o el grup d'albano-kosovars que es dediquen al robatori, ja que l'actual sistema judicial a l'estat espanyol és molt tou. Per tant podem acceptar immigració sempre que aquesta s'integri.

dilluns, 5 de maig del 2008

Front Català!

divendres, 2 de maig del 2008

CATALUNYA LLIURE-INDEPENDÈNCIA!




POC A POC ANIREM POSANT IMATGES, SI ALGUN EXPERT AMB PROGRAMARI DE DISSENY VOL COL·LABORAR QUE DEIXI MISSATGE, GRÀCIES

Ni Nazis, Ni comunistes. CATALANS




Actualment el jovent independetista, es veu atret pel comunisme, que al segle XIX tenia el seu motiu de raó però que en ple segle XXI, no en té.

Tampoc el discurs neo-nazi que ens atribueixen als anti-comunistes és real, perquè vam ser els catalans els primers en patir la repressió nazi, i que nosaltres no creiem en races, perquè un nou vingut que treballi a la construcció, negre, pot estar més a favor que el país que l'acollit tingui un estat propi, que no pas un "ari" de familia catalano parlant, però que es canvia de llengua al veure el nostre amic subsaharià.

per tant el front català. Ni Nazis ni Comunistes. volem CATALANS