Actualment el jovent independetista, es veu atret pel comunisme, que al segle XIX tenia el seu motiu de raó però que en ple segle XXI, no en té.
Tampoc el discurs neo-nazi que ens atribueixen als anti-comunistes és real, perquè vam ser els catalans els primers en patir la repressió nazi, i que nosaltres no creiem en races, perquè un nou vingut que treballi a la construcció, negre, pot estar més a favor que el país que l'acollit tingui un estat propi, que no pas un "ari" de familia catalano parlant, però que es canvia de llengua al veure el nostre amic subsaharià.
per tant el front català. Ni Nazis ni Comunistes. volem CATALANS
3 comentaris:
El teu escrit se li veu un sub arrel "nazi català" o també dit unitat 33. Per la forma que tens en di lu de catalans si nomes vols catalans això ia es una de les formes que tenen als altres nazis amics teus. Perque per se nazi no tens nomes que anar a fovor de hitler sino que tambe u pots ser nomes volguen una raça en el tu cas nomes la catalana on u dexes ben clar vaias vegades amb l'expresió: per tant el front català. Ni Nazis ni Comunistes. volem CATALANS.
Adeu i espero que vegis la teves propies contradiccions un altre aspecte que teniu el nazis.
independéncia i comunisme sense prejudisis racial.
S.H.A.R.P
El nazisme en el segle XXI és incompatible, veig els neonazis feixistes, com uns primitius creient en la "raza pura española", que despertin ja i que se n'adonin que gaudim d'una democràcia igualtaria i justa per a tothom. Fent referència al comunisme el veig com un mitjà just i molt beneficiari, tot i que té una pega, l'escàs rendiment del'economia. En conclusió, la finalitat principal és la justicia, la igualtat i la llibertat per això veig com a millor recurs la independència de Catalunya i si no és demanar molt governada per una República.
Escrit per un antifeixista, antimonàrquic i independentista republicà convensut.
||*||
Respecte a l' escrit estic d' acord amb l' Anònim. La unitat 33 no és més que el nazisme català. Respecte a la referencia comunista i també aprofitant per comentari de'n Seny Català crec que és el màxim exponent de política, és a dir, no es pot trobar cap política capaç de ser més igualitaria i més solidaria, i quan fa referencia a "l' ecàs rendiment de l' economia" s' ha de tenir en compte que el comunisme no té economia i en el cas que es pogués dir que en certa manera en té aquesta estaria orientada a l' interior d' un propi país, no seria exterior, es a dir, el país seria autosuficient ja que si els P.P.C.C. (per exemple) s' independitzen i es declaren comunistes, el comunisme es l' anticapitalisme pur i dur i per tant no pot ni comprar ni vendre als països capitalistes, ara això si, si el comunisme s' estengués a nivell mundial seria la perfecció total. L' únic impediment es l' egoïsme humà però que alhora es veuria esclafat per els comunistes convençuts.
Tot i així crec que el republicanisme o el socialisme (no el que representa el PSC o PSOE, que no es socialisme sino neoliberalisme) ara per ara es la opció més factible.
Independència i pau per als pobles oprimits!
Publica un comentari a l'entrada