Després d'un temps inactius, necessitem gent que es sumi al nostre projecte, per això podeu enviar-nos mails.
tirantloblanc.1490@gmail.com
2 comentaris:
Anònim
ha dit...
això va pel vostre comentari sobre: ni nazismni comunistes. catalans
El teu escrit se li veu un sub arrel "nazi català" o també dit unitat 33. Per la forma que tens en di lu de catalans si nomes vols catalans això ia es una de les formes que tenen als altres nazis amics teus. Perque per se nazi no tens nomes que anar a fovor de hitler sino que tambe u pots ser nomes volguen una raça en el tu cas nomes la catalana on u dexes ben clar vaias vegades amb l'expresió: per tant el front català. Ni Nazis ni Comunistes. volem CATALANS.
Adeu i espero que vegis la teves propies contradiccions un altre aspecte que teniu el nazis.
2 comentaris:
això va pel vostre comentari sobre:
ni nazismni comunistes. catalans
El teu escrit se li veu un sub arrel "nazi català" o també dit unitat 33. Per la forma que tens en di lu de catalans si nomes vols catalans això ia es una de les formes que tenen als altres nazis amics teus. Perque per se nazi no tens nomes que anar a fovor de hitler sino que tambe u pots ser nomes volguen una raça en el tu cas nomes la catalana on u dexes ben clar vaias vegades amb l'expresió: per tant el front català. Ni Nazis ni Comunistes. volem CATALANS.
Adeu i espero que vegis la teves propies contradiccions un altre aspecte que teniu el nazis.
independéncia i comunisme sense prejudisi racial.
S.H.A.R.P
NI DEMOCRATES NI COMUNISTES (MATEIXA MERDA) NOMES CATALANS RACIALISTES
Publica un comentari a l'entrada