Primer Catalunya, degut a la recent història i la espanyolalitazició del País Valencià i Mallorca-Eivissa-Menorca-Pituïses, el nostre pla inclou aconseguir primer la independència del Principat.
Països Catalans o de parla catalana, a l'igual que el govern francès financia, els moviments culturals i nacionals francesos, des de catalunya s'han de finançar i donar suport als moviments catalanistes de la resta de la nació, per a què en un futur puguin pendre consciència nacional i si volen o no unir-se amb la resta de territoris de parla catalana.
2 comentaris:
i aquest pla quan ens l'explicareu?
duran president, catalunya independent!!!!! hihihihihihi
Això d'aquí l'esquerra no es Espanya?
i això de dalt no es Catalunya
també?
Passerelllllllllllllllllllls
Publica un comentari a l'entrada