dimarts, 26 de febrer del 2008

Catalunya o Països Catalans



Primer Catalunya, degut a la recent història i la espanyolalitazició del País Valencià i Mallorca-Eivissa-Menorca-Pituïses, el nostre pla inclou aconseguir primer la independència del Principat.

Països Catalans o de parla catalana, a l'igual que el govern francès financia, els moviments culturals i nacionals francesos, des de catalunya s'han de finançar i donar suport als moviments catalanistes de la resta de la nació, per a què en un futur puguin pendre consciència nacional i si volen o no unir-se amb la resta de territoris de parla catalana.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

i aquest pla quan ens l'explicareu?

duran president, catalunya independent!!!!! hihihihihihi

Anònim ha dit...

Això d'aquí l'esquerra no es Espanya?

i això de dalt no es Catalunya

també?

Passerelllllllllllllllllllls